Tuesday, 21 May 2013

tensinn.. tensin...tensin.

Menemui kembali..
Assalamualaikum kepada yg sudi membaca blOg yg mcam biscuit nie.. hehehe
hari nie hri rabu 4.24 pagi.. im still awake.. no time to sleep.. OMG.. no no no... bukan tuh mksudnyer..
sye ngh wt kje lorh...... keje math.. n macam2 kje nie.. tensin ngn segala kerje yg ade.,.. kalaulah ade bibik kerja kan best..suh die jer wt.. hambekk..lingkup manusia dlam dunia ni, lau ade orng mcm aku nie.. tdi pon borak ngan kak na.. kak na dpt jdi JMK khar..yay3.. tahniah3.. die nk tnye dak2 klas, ape yg kurang kat kolej khar.. sebelum tu, aku ckp kan bgus lau ade mesin  gosok bju n trus lipat..hambekk kau... dasar manusia pemalas aku nie.. iyer2.. aku dri sejak azali lagi begini, x suka bsuh bju.. biase nyer duk roda impian dlam bakul..ingat plak zaman tecik2.. gituh ah perangai nyer.. okeyh3.. menyimpang jauh yer tjuk n isi biskut nie.. sye sebenarnyer tensin.. tensin sebab, markah PB sangatlah rendah..ase mcm aku sorang yg low markah n belajar.. leh dikatakan, bnyak x paham dari pham..paham x ayt nie..hahaa.. lebih2 lagi,dewasa kini aku x suke math... menyusahkan otak aku jer...hurmm :) .. siyes, seram pon ade.. sbb x lame dh nk exam nie...exam oh exam... lau tensin, aku teringat mk n abh kt kg.. dieorng ckp, belajar rajin2.... aku x nak hampakan harapan mk n abah...ya allah, titis air mata ku kini.. x tau la, usaha sikit, menghadap Allah kadang2 terabai.. apa nk jadi..aku x nak hampakan harapan dua insan yg selalu memberi sokongan dan dorongan kepada ku... BErfikir sejenak dan terbayang, dengan tungkus lumus dan tekun abah bekerja dekat kebun kk tuh....dengan penat lelah.. Bukan  x pernah aku tngok mak bekerja dkt kwasan masjid chenor tu.. penat mereka bekerja, dengan keadaan mk yg sebenarnyer x sihat..tapi dia gagah bekerja untuk mencari rezeki untuk kami sekeluarga..Ya Allah aku mohon agar berikanlah rezeki, kesihatan dan keberkatan kepada kedua-dua orang tuaku..
Aku mohon agar engkau membantu aku untuk lulus exam dan dpt markah 3.50 ke ats..
amin.. berikanlah ketajaman akal dan minda.. amin
okeyh3...mohon undur diri..bye2.. t biskut dtng agi :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...